כתיבה אפקטיבית - הסדנה הדיגיטלית
לכתוב יותר, לגעת יותר, למכור הרבה יותר
הדרך לכתיבה שיווקית ואישית איכותית מתחילה כאן
קשה לכם לכתוב על עצמכם, על העסק שלכם?
יושבים לכתוב סטטוס עסקי ומדממים מהאוזניים?
גם אתם רואים פוסטים של אחרים שמקבלים עשרות שיתופים ומאות לייקים
ותוהים מה יש להם שלכם אין?
גם אתם מרגישים כאילו אתם חוצבים באבן כל חבר חדש, כל לקוח חדש, כל עסקה חדשה?
אתם לא לבד. אנשים לא יודעים לכתוב אפקטיבי, בטח לא באופן אינטואיטיבי.
לכן, רבים כל כך נשארים מאחור: רוצים הרבה יותר, מקנאים, מרגישים תקועים.
חוץ מאלה שמגיעים לכאן.
להבין מה מניע כתיבה אפקטיבית, להכיר את מה שעובד, להתגבר על הטעויות, לשבור את המחסומים, לדלג מעל הפחדים, לשנות, לתרגל, להתאמן. להצליח.
לכתוב יותר. לגעת יותר. למכור הרבה יותר.
מה לומדים פה?
כללי יסוד:
מה חייב להיות בטקסט שלכם. איך להתחיל אותו ואיך לסיים אותו. איך לכתוב משפט, פסקה, טקסט שלם - ואיך לקלף את המשעמם והמיותר ולהישאר רק עם תוכן מרתק וסוחף
סיפוריישן:
הסיפור הגדול על איך הייתם עניים ועצובים והפכתם לעשירים ומאושרים. בעצם, סיפורים אחרים, אמיתיים וטובים יותר. סיפורים נפלאים שיגרמו לאנשים לאהוב אתכם ולרצות לקנות מכם
מה צריך לעשות:
איך להעביר מידע, איך להניע לפעולה, למה השורה הראשונה חשובה כל כך ומה כדאי להשאיר לסוף כדי שהלקוחות שלכם יבינו שבאמת באמת אכפת לכם. ובעיקר: איך כותבים את זה
קונצים, פטנטים, וכתיבה מעאפנה:
איך לדלג על המובן מאליו ולכתוב ברור ורלוונטי, ואפילו איך לכתוב נכון לקהל היעד הנכון, ככה שייצא בול בפוני: ההצעה הנכונה בשפה הנכונה וברמה הנכונה
משהו ממה שתמצאו שם בפנים:
(הצצונת קטנטונת פצפונת. למקורבים בלבד)
מה יש בפנים
15 סרטונים אינפורמטיביים, ערוכים, מקוצרים וענייניים עם ארגז כלים מלא לכותב ולבעל עסק, כולל
הדגמות חיות של כתיבת טיפ ופוסט
עשרות קטעי תוכן, חוקים והסברים שאי אפשר לקרוא בשום מקום אחר
פרקים מוצלחים במיוחד מספרים מוצלחים במיוחד עם כלים לשימוש מיידי
דוגמאות חדשות ודפי עבודה ראשונים מסוגם, כדי שתצאו גם עם אסרטגיה
ותוצרי תוכן של ממש
מצגת מלאה לליווי, מפורקת לחלקים על פי השיעורים השונים
מה יישאר לכם
הבנה עמוקה של מה צריך להיות בתוכן ואיך לכתוב אותו
ארגז כלים שלם ומקצועי לכותבים מתחילים ומנוסים
תוכנית שימושית לתוצרי תוכן עתידיים
תוצרי תוכן שכתבתם במהלך הסדנה
מתנות (אמיתיות. לא קשקושים "בשווי של מאות שקלים"):
הספר תכתוב תרוויח (מהדורה דיגיטלית)
תכתוב תרוויח מציב סטנדרטים חדשים לכותבים ולספרים על כתיבה. הוא נע במיומנות בין כלים, שיטות, קונצים והדגמות, בין כתיבה שיווקית פשוטה למתוחכמת, בין ויראלי ליומיומי, בין אינפורמטיבי למצחיק נורא. מאז צאתו לאור ביולי 2019 הוא זכה לעשרות המלצות ממבקרים ולמאות קוראים מהללים.
50 שגיאות בכתיבה שיווקית
הספרון הדיגיטלי הקצרצר שמריץ אתכם בין כל השגיאות האיומות ביותר שאתם יכולים לעשות (ומזכיר לכם להימנע מהם ככל האפשר). חובת קריאה שבועית לכל אדם כותב ובעל עסק. עד שתלמדו בעל פה.
שאלות ותשובות
מה זה המשוב הזה?
הערות ותיקונים. לא הערות של טוב ולא טוב, אלא של מה עובד ומה לא עובד, מה חסר ואיפה, מה כתוב יותר מדי, איפה השגיאות, התייחסויות למבנה, לתוכן, להנחות, למסקנות - הכי הרבה והכי עמוק שאפשר לחפור בתוך הטקסט שלכם.
כמה פוסטים כוללים המשובים?
משובים על פוסט אחד (עד 500 מילה) ושני טיפים (עד 300 מילה כל אחד)
מה יש בתרגולים? למה אני צריך את זה בכלל?
התרגולים מאפשרים לכם לא רק ללמוד, אלא גם להטמיע. לא רק לשמוע ולהנהן ולהחכים - אלא גם לתרגל ולהשתפר. תרגול משלים את הלמידה.
הייתי כבר בסדנה שלך. אני צריך את זה?
בטח שכן. אתם הרי לא זוכרים הכל, ועכשיו אתם יכולים לחזור על החומר. לתרגל. להשתפר. חוץ מזה, הסדנה הדיגיטלית כוללת גם הדגמות, תכנים ותרגולים שאין בשום אחר.
מה, באמת? אני אלמד לכתוב בשביל העסק שלי?
כן. זה לא יהיה בקלי קלות. זה לא יהיה "תוך שעה". אתה לא תמכור מחר פי מאה כמו שכל מיני מכערים מבטיחים - אבל בטח, תוך זמן קצר תראה שיפור משמעותי בחומר השיווקי שלך וגם בתוצאות שהוא משיג.
אני לא מצליח להקשיב לסדנה ברצף כי היא עושה לי חשק לכתוב. מה לעשות?
לך לכתוב. זה טוב. אל תשכח לחזור אחר כך.
אני כבר איש תוכן. אני לא צריך את זה.
אתה הכי צריך את זה. אתה יכול להיות עוד איש תוכן ואתה יכול להיות איש עם תוכן. אני מציע את המסלול השני. זה שבו מפסיקים "לרשום מאמרים" ומתחילים להביא ערך לעולם. מוזמן לעלות על העגלה. פה נוסעים רחוק. ומגיעים רחוק.
מי אני?
אני צפריר בשן. אני מאלף פינגווינים (מקצועי), רוקד עם גרוטאות (לפעמים), נופל ממרפסות (נמוכות!) וצועק על שכנים (בלחש). אני גם כותב ועורך כבר יותר מ-25 שנה, ומלמד אלפי אנשים לכתוב כל שנה. אני כותב בשביל חברות גדולות מאוד וגם עבור עסקים קטנים. בין הלקוחות שלי יש כל מיני Google ומשרד ראש הממשלה ובזק ובנקים וכאלה, אבל הכי הכי אני אוהב לעבוד עם אנשים ונשים שרק רוצים להצליח לכתוב.
נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר